Дайджест

У цій статі розглядаються теоретичне визначення поняття методичної компетентності з точки зору різних науковців та дослідників. Виділені форми та компоненти даної компетентності. Наведена модель розвитку методичної компетентності вчителів технологій в умовах модернізації вищої освіти.

Мета статті – за допомогою методу кластерного аналізу виділити ієрархічні рівні професійно-педагогічної компетентності вчителя української мови і літератури та дослідити їх компонентний склад за сферами професійно-педагогічної діяльності, професійно-педагогічного спілкування і реалізації особистості словесника-майстра.

Профессиональную компетентность преподавателя следует рассматривать как многофакторное явление, как культурологическую составляющую профессионализма, как целостное компетентностное образование, включающее в себя систему теоретических знаний преподавателя и способов их применения в конкретных педагогических ситуациях, ценностные ориентации педагога, а также интегративные показатели его культуры (речь, стиль общения, отношение к себе и своей деятельности и др.).

Статья раскрывает различные подходы к изучению и анализу педагогических новаций, содержит алгоритм критического анализа новаций, включающий четыре этапа и определяющий совокупность действий студентов на каждом из них, а также соответствующие умения.

І.Фоменко Індивідуальний стиль педагогічної діяльності
Для рішення задачі становлення високопрофесійної педагогічної діяльності, реалізованої в індивідуальному стилі вчителя, нам потрібна багаторівнева система випереджального підвищення педагогічної майстерності, яка б ураховувала умови навчального закладу, спиралася б на можливості, здатності й особливості кожного педагога. Створення такої системи викликає і зміни в організації муніципальної методичної служби, що стане, з одного боку, більш індивідуалізованою та практико-орієнтованою, а з іншого - буде спрямована на рішення проблем модернізації системи освіти в цілому.

Ткач Н.М. Траєкторія розвитку творчості педагогічного колективу
Матеріали збірки розкривають суть творчого педагога та шляхи розвитку педагога як складова творчої професійної компетентності

У липні 2010 р. в серії «Бібліотека. Директор школи» вийшла «Робоча книга керівника шкільного методоб’єднання», у якій вміщувалися матеріали для планування роботи керівника МО ЗНЗ: організаційне, науково-методичне, інформаційне забезпечення. Нормативні документи стануть у нагоді під час планування діяльності МО.

Фатима Азрет-Алиевна Байбанова Развитие профессиональной компетентности дошкольного педагога в условиях последипломного образования
Разрыв между существующим уровнем профессиональной компетентности дошкольного педагога и запросами общества весьма ощутим и обладает тенденцией дальнейшего углубления. С учетом вышеизложенного, была сформулирована проблема настоящего исследования: каковы теоретические основы, формы и методы развития профессиональной компетентности дошкольного педагога в условиях последипломного образования. Решение данной проблемы составило цель исследования.

С.А.Болсун Розвиток педагогічної технікивчителя в процесі підвищення кваліфікації
Робота з удосконалення педагогічної техніки вчителя, який вже має відповідну освіту, кваліфікацію і досвід професійної діяльності, суттєво відрізняється від роботи з формування педагогічної техніки студентів. Це зумовлено своєрідністю мети й завдань системи підготовки спеціалістів і системи післядипломної освіти. Саме тому цілком закономірними є інші підходи до змісту й організації навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогів. У зв’язку з цим нагальною є потреба в наукових розробках нових технологій і методик стосовно розвитку педагогічної техніки вчителя-практика.

Комментариев нет:

Отправить комментарий