У цій статі розглядаються теоретичне визначення поняття методичної компетентності з точки зору різних науковців та дослідників. Виділені форми та компоненти даної компетентності. Наведена модель розвитку методичної компетентності вчителів технологій в умовах модернізації вищої освіти.
Мета статті – за допомогою методу кластерного аналізу
виділити ієрархічні рівні професійно-педагогічної компетентності вчителя
української мови і літератури та дослідити їх компонентний склад за сферами
професійно-педагогічної діяльності, професійно-педагогічного спілкування і
реалізації особистості словесника-майстра.
Профессиональную компетентность преподавателя следует рассматривать как многофакторное явление, как культурологическую составляющую профессионализма, как целостное компетентностное образование, включающее в себя систему теоретических знаний преподавателя и способов их применения в конкретных педагогических ситуациях, ценностные ориентации педагога, а также интегративные показатели его культуры (речь, стиль общения, отношение к себе и своей деятельности и др.).
Статья раскрывает различные подходы к
изучению и анализу педагогических новаций, содержит алгоритм критического
анализа новаций, включающий четыре этапа и определяющий совокупность действий
студентов на каждом из них, а также соответствующие умения.
Для рішення
задачі становлення високопрофесійної педагогічної діяльності, реалізованої в
індивідуальному стилі вчителя, нам потрібна багаторівнева система
випереджального підвищення педагогічної майстерності, яка б ураховувала умови
навчального закладу, спиралася б на можливості, здатності й особливості кожного
педагога. Створення такої системи викликає і зміни в організації муніципальної
методичної служби, що стане, з одного боку, більш індивідуалізованою та
практико-орієнтованою, а з іншого - буде спрямована на рішення проблем
модернізації системи освіти в цілому.
Матеріали збірки розкривають суть творчого педагога та шляхи розвитку педагога як складова творчої професійної компетентності
У липні 2010
р. в серії «Бібліотека. Директор школи» вийшла «Робоча книга керівника шкільного
методоб’єднання», у якій вміщувалися матеріали для планування роботи керівника
МО ЗНЗ: організаційне, науково-методичне, інформаційне забезпечення. Нормативні
документи стануть у нагоді під час планування діяльності МО.
Разрыв между существующим уровнем
профессиональной компетентности дошкольного педагога и запросами общества
весьма ощутим и обладает тенденцией дальнейшего углубления. С учетом
вышеизложенного, была сформулирована проблема настоящего исследования: каковы
теоретические основы, формы и методы развития профессиональной компетентности
дошкольного педагога в условиях последипломного образования. Решение данной
проблемы составило цель исследования.
С.А.Болсун Розвиток педагогічної технікивчителя в процесі підвищення кваліфікації
Робота з
удосконалення педагогічної техніки вчителя, який вже має відповідну освіту,
кваліфікацію і досвід професійної діяльності, суттєво відрізняється від роботи
з формування педагогічної техніки студентів. Це зумовлено своєрідністю мети й
завдань системи підготовки спеціалістів і системи післядипломної освіти. Саме
тому цілком закономірними є інші підходи до змісту й організації навчального
процесу в системі підвищення кваліфікації педагогів. У зв’язку з цим нагальною
є потреба в наукових розробках нових технологій і методик стосовно розвитку
педагогічної техніки вчителя-практика.
Комментариев нет:
Отправить комментарий